Α.Μπαλτάς για Πρυτανεία: Χρειάζεται άλλος τρόπος αντιμετώπισης που δεν θα δικαιώνει ούτε τους καταληψίες, ούτε τη Ν.Δ.

Συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA και στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο, των δημοσιογράφων Μανώλη Αναγνωστάκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλο, παραχώρησε ο Υπουργός Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αριστείδης Μπαλτάς. Τα βασικά σημεία της συνέντευξης είναι τα εξής:

Για τη συμμετοχή των φοιτητών στις εκλογές των μονοπρόσωπων οργάνων των Πανεπιστημίων
«Η συμμετοχή των φοιτητών στις εκλογές των οργάνων των Πανεπιστημίων είναι για εμάς θέμα αρχής. Οι φοιτητές είναι ακαδημαϊκοί πολίτες που ψηφίζουν στις εθνικές εκλογές και έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν και στο Πανεπιστήμιο. Επαναφέρουμε τη δυνατότητα της φοιτητικής ψήφου αλλά όχι διαμέσου των παρατάξεων των συλλόγων. Επανέρχεται σε επίπεδο καθολικής ψηφοφορίας και με κόστος για την αποχή, καθώς η συμμετοχή τους καθορίζει και την βαρύτητα της ψήφου τους στα τελικά ποσοστά.
Ως προς το θέμα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, την οποία καταργούμε, σκεφθείτε να πηγαίνετε να ψηφίσετε στην κάλπη μαζί με τον κομματικό καθοδηγητή σας. Αυτό σήμαινε η ηλεκτρονική ψηφοφορία στα Πανεπιστήμια»

Για τις μετεγγραφές φοιτητών
«Ο πρώην υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, εκτίναξε το πρόβλημα σε απίστευτο βαθμό. Οι ελεύθερες μετεγγραφές διέλυσαν τα Πανεπιστήμια και αναστάτωσαν τις οικογένειες, καθώς, από τη μία πλευρά άδειασαν τα περιφερειακά Πανεπιστήμια και από την άλλη γέμισαν ασφυκτικά τα κεντρικά Πανεπιστήμια σε βαθμό αδυναμίας να διδάξουν. Αυτό που ζητήσαμε από τα Πανεπιστήμια είναι -παρά το κόστος για τα ίδια- να σώσουν την κατάσταση προκειμένου να βοηθήσουν τις οικογένειες των φοιτητών και να μην προχωρήσουν σε προσφυγές όπως έκανε η Αρχιτεκτονική. Και αυτό έγινε. Εκείνο που εκκρεμεί αυτή τη στιγμή είναι τα περίπου 200 παιδιά των Αρχιτεκτονικών Σχολών. Η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν τους εμποδίζει να επιστρέψουν στην σχολή στην οποία αρχικά εισήχθησαν. Ωστόσο, αναγνωρίζουμε τη μεγάλη αναστάτωση που έχει προκληθεί και αναζητούμε αυτή τη στιγμή τρόπους ώστε να υπάρξει μια ad hoc ρύθμιση που θα λύσει το πρόβλημα, προσωρινά, για αυτά τα παιδιά. Ως προς το συνολικό θέμα των μετεγγραφών, με το νέο νομοσχέδιο θα καταργήσουμε το υπάρχον καθεστώς εντελώς. Θα οριστεί, μεταξύ άλλων, το μέγιστο ποσοστό του 10%  για τις μετεγγραφές οι οποίες θα γίνονται με εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια οικονομικά και υγείας».

Για την αξιολόγηση των καθηγητών Πανεπιστημίων.
«Αξιολόγηση των καθηγητών γίνεται συστηματικά. Για να εισαχθείς στο Πανεπιστήμιο υφίστασαι σκληρή αξιολόγηση, για να περάσεις από βαθμίδα σε βαθμίδα υφίστασαι κανονική αξιολόγηση και μάλιστα ανταγωνιστική, γιατί σε κάθε βαθμίδα ανοίγει η θέση. Από εκεί και πέρα γίνεται μια καθημερινή αξιολόγηση και μια ετήσια αξιολόγηση μέσω των φοιτητών που -με κάποιον τρόπο- δίνουν την αξιολόγησή τους για τους καθηγητές τους στα περισσότερα Πανεπιστήμια. Άλλου τύπου αξιολόγηση σε κανένα Πανεπιστήμιο του κόσμου δεν υπάρχει. Ως προς την αξιολόγηση τμημάτων -που έχει αρχίσει ως διαδικασία- την συνεχίζουμε. Τα πρώτα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά για τα τμήματα, παρά την προπαγάνδα που είχε υπάρξει για την καταστροφή του ελληνικού πανεπιστημίου».

Για την κατάληψη της Πρυτανείας
«Από την αρχή είχα πει ότι αυτές οι καταλήψεις είναι στα όρια του παράλογου. Είναι μια ομάδα η οποία υπάρχει μόνο επειδή υπάρχουν τα ΜΑΤ. Δηλαδή, είναι σαν οι ίδιοι να λένε: «Δεν μπορώ εγώ να υπάρξω ως ομάδα μικρή, αν δεν υπάρχουν τα ΜΑΤ να με κυνηγάνε». Προσπάθησαν να κλιμακώσουν την κατάσταση ώστε στο τέλος τα ΜΑΤ να τους κυνηγήσουν και να αποδείξουν ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι ίδια με όλες τις υπόλοιπες. Είναι ένα καινούργιο φαινόμενο, για το οποίο χρειάζεται ένας άλλος τρόπος αντιμετώπισης. Τρόπος που δεν θα δικαιώνει ούτε αυτή την ομάδα, ούτε τη Ν. Δ που λέει ότι μόνο με τα ΜΑΤ λύνονται τα προβλήματα.
Η παραβίαση του ασύλου στην περίπτωση αυτή είναι προφανής καθώς απεδείχθη ότι οι καταληψίες αυτοί καμία σχέση δεν είχαν με τον Ακαδημαϊκό χώρο.
Εγώ είδα μια καινούργια συμπεριφορά των ΜΑΤ: Φρουρούσαν την Πρυτανεία, δέχθηκαν επίθεση και αντί να βγάλουν τις φυσούνες έμειναν ατάραχοι. Αυτή είναι μια νέα εικόνα των ΜΑΤ που δεν είναι κακή ως τέτοια, ως αμυντική.
Ως προς τις απόψεις που έχουν ακουστεί, υπάρχει ένας υγιείς πλουραλισμός του ΣΥΡΙΖΑ. Στον πλουραλισμό που -ευτυχώς- έχουμε στον ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχουν πολλές απόψεις. Συντίθενται αυτές οι απόψεις και επικρατεί σιγά – σιγά, μια».

Για τους «αιώνιους φοιτητές»
«Οι αιώνιοι φοιτητές είναι το αιώνιο ψευδοπρόβλημα. Πρώτον, οι πρυτανικές αρχές δεν εφάρμοσαν τον νόμο περί διαγραφής τους γιατί για να γίνει διαγραφή πρέπει να υπάρχει διαπιστωτική πράξη μεμονωμένα για κάθε έναν διαγραφόμενο. Αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, εφόσον έχει διαλυθεί με τις διαθεσιμότητες το διοικητικό προσωπικό στα Πανεπιστήμια. Δεύτερον, τι σημαίνει «αιώνιος φοιτητής»; Σημαίνει ένα όνομα γραμμένο σε έναν υπολογιστή. Αυτό είναι και μόνο. Η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, πλέον, είναι τόσο χαμηλή που δεν παίζει σχεδόν κανένα ρόλο το πόσους φοιτητές έχει το κάθε Πανεπιστήμιο.
Αυτό που κάνουμε είναι να επιτρέπουμε στους υπό διαγραφή φοιτητές να επανεγγράφονται. Δηλαδή να μπαίνουν από τη λίστα των μη ενεργών, στην άλλη λίστα, εκείνη των ενεργών φοιτητών, στην περίπτωση που θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους».



πηγή: alfavita.gr


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons