Χωρίς επιδόματα εκατοντάδες σοβαρά πάσχοντες! Δραματική έκκληση υφυπουργού Υγείας


Χωρίς επιδόματα εκατοντάδες σοβαρά πάσχοντες! Δραματική έκκληση υφυπουργού Υγείας



Άτομα με αναπηρία αλλά και σοβαρά χρόνια νοσήματα για άλλη μια φορά κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς επιδόματα και συντάξεις εξαιτίας της γραφειοκρατικής διαδικασίας των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.).

Και τα γρανάζια της γραφειοκρατίας δεν μπορεί να τα αντιμετωπίσει κανείς καθώς ακόμη και σήμερα χρειάζεται πιστοποίηση για ασθένειες είτε που δε γιατρεύονται είτε για αναπηρίες που απλά δεν αλλάζουν.

Παρ αυτά εκατοντάδες συνάνθρωποι μας πρέπει να υποβάλλονται ξανά και ξανά στη διαδικασία του ελέγχου και της πιστοποίησης προκειμένου να εισπράττουν το επίδομα ή την αναπηρική σύνταξη.



Και τα ΚΕΠΑ σε πολλές περιπτώσεις είτε μένουν χωρίς γιατρούς είτε δεν προλαβαίνουν να εξετάσουν κάθε περίπτωση ξεχωριστά οι υπάλληλοι. Με συνέπεια όμως άτομα με αναπηρία ή βαριά πάσχοντες να κινδυνεύουν να χάσουν και τα λιγοστά χρήματα που παίρνουν.



Είναι ενδεικτικό ότι η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, απέστειλε επιστολή, στον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας, Ιωάννη Βρούτση, σχετικά με τη λειτουργία των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.).



Η Κατερίνα Παπακώστα επισημαίνει στην επιστολή της, ότι οι καθυστερήσεις που σημειώνονται στα ΚΕ.Π.Α., θέτουν σε διακινδύνευση την υγεία της ιδιαίτερα ευάλωτης ομάδας πολιτών, των ατόμων με αναπηρία. Όπως αναφέρει, στόχος είναι να διευκολυνθούν τα άτομα αυτά- ιδίως όσα πάσχουν από μη αναστρέψιμες αναπηρίες και να μην επιδεινωθεί έτι περαιτέρω η υγεία τους, εξαιτίας γραφειοκρατικών, διοικητικών ή τεχνικών διαδικασιών.


Η Υφυπουργό Υγείας προτείνει μια σειρά ενεργειών, όπως:



1. Την επ’ αόριστον ισχύ στις γνωματεύσεις των ΚΕΠΑ που υπάγονται στον πίνακα με τις σαράντα τρεις (43) μη αναστρέψιμες αναπηρίες.



2. Τη συνέχιση χορήγησης της σύνταξης, του επιδόματος, της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, κατά το χρόνο αναμονής του αιτούμενου και ιδίως των πασχόντων από τις προαναφερόμενες αναπηρίες.



3. Την επικαιροποίηση του πίνακα με τις σαράντα τρεις (43) μη αναστρέψιμες αναπηρίες και προσθήκη σ’ αυτόν, επίσης, των αναπηριών που είναι κληρονομικές και εκδηλώνονται είτε εκ γενετής ή στην παιδική/νεανική ηλικία (όπως π.χ. αιμορροφιλία, νεανικός διαβήτης τύπου 1, κ.ά.), αλλά και των σπάνιων παθήσεων.



4. Την άρση της υποχρεωτικής κατάθεσης πρόσφατων ιατρικών εξετάσεων εντός του τελευταίου τετραμήνου από άτομα με χρόνιες κληρονομικές παθήσεις, διαδικασία που επιβαρύνει άσκοπα την υγεία των αιτούντων (π.χ. μαγνητικές τομογραφίες, αξονικές κ.λπ.) και τα οικονομικά των ασφαλιστικών ταμείων.



5. Τη διόρθωση του Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστών Αναπηρίας και ένταξη των πασχόντων από HIV/AIDS λοίμωξη, οι οποίοι βρίσκονται σε αντιρετροϊκή αγωγή.

6. Την τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου, προκειμένου να αρθούν οι καθυστερήσεις στον εκτελωνισμό των αναπηρικών αυτοκινήτων και την απαλλαγή τους από τα τέλη κυκλοφορίας.








πηγή: stithoskopio


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons