Στη Βουλή η αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια



Στη Βουλή η αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Οι Bουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς, Θωμάς Ψύρρας και Μαρία Ρεπούση, κατέθεσαν ερώτηση (αριθμός πρωτοκόλλου: 4650/03-12-2012) προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σχετικά με την αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ Για τον Υπουργό: Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΘΕΜΑ: Αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια
Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 3848/2010, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών, συντάσσονται από το Α.Σ.Ε.Π. κατά κλάδο και ειδικότητα. Στους πίνακες αυτούς εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση σ' αυτό το διαγωνισμό ή σε έναν τουλάχιστον από τους δύο προηγούμενους. Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες από το διαγωνισμό που προσαυξάνονται από:
α) Ακαδημαϊκά κριτήρια
β) Την πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία και
γ) Κοινωνικά κριτήρια
Η πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία ορίζεται στις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α΄) και της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του Ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152 Α΄).
Στους καθηγητές που δίδαξαν σε φροντιστήρια δεν αναγνωρίζεται η δυνατότητα προσαύξησης της βαθμολογίας τους λόγω πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, διότι αυθαίρετα και χωρίς προφανή λόγο η διδασκαλία σε φροντιστηριακά τμήματα δεν λογίζεται «εκπαιδευτική προϋπηρεσία».
Η εκπαιδευτική πραγματικότητα στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες περιλαμβάνει και τη φροντιστηριακή εκπαίδευση που αναγνωρίζεται νόμιμα από την πολιτεία και στην οποία εργάζονται εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τουλάχιστον τα ίδια ακριβώς τυπικά προσόντα με εκείνους που εργάζονται ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στα δημόσια σχολεία. Η δυσμενέστερη αντιμετώπισή τους, σε σχέση με τους συναδέλφους τους με προϋπηρεσία στα δημόσια σχολεία, ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, είναι άδικη και ταυτόχρονα η ίδια η πολιτεία υποβαθμίζει τη δυνατότητα της δημόσιας εκπαίδευσης να εκμεταλλευτεί την εμπειρία που φέρει το προσωπικό που προέρχεται από τα φροντιστήρια.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Έχετε τη πρόθεση να αναγνωρίσετε το χρόνο εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια ως χρόνο «πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας»;
2) Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, για να επανορθώσετε τη δυσμενή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στα φροντιστήρια, κατά τους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., σε σχέση με εκείνους που έχουν την αντίστοιχη εμπειρία στα δημόσια σχολεία ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Θωμάς Ψύρρας
Μαρία Ρεπούση


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons